Saturday 17 May 2014

Perbezaan Set Berpantang Shaklee VS Set Bersalin Tanamera

Ape beza kedua-duanya??

Bak kata P.Ramlee nampak macam sama tapi tidak serupa. Disini ingin dijelaskan set berpantang Shaklee lebih untuk memulihkan tenaga dalaman wanita selepas selamat melahirkan anak.Maksudnya, mengembalikan kekuatan badan melalui nutrisi yang lengkap. badan kita memerlukan nutrient cukup untuk pulih dari segala trauma, kecederaan, hilang banyak darah akibat proses bersalin, dan nak menyusukan anak lagi!! Anak kita pun dapat nutrient dari air susu ibu. 

Manakala set bersalin Tanamera untuk penjagaan ala-ala spa untuk mengembalikan kekuatan badan, dan ketenangan secara alami/semula jadi. Satu set lengkap Tanamera contohnya mempunyai scrub badan, di mana sambil2 kita sental badan, secara tak langsung dapat melancarkan peredaran darah dan...kulit makin berseri jugak. Herbal Tea contohnya, untuk menyegarkan badan, dan melancarkan susu badan. 

Banyak sangat kelebihan kedua-dua set berpantang ini. Saya menggunakan kedua-duanya. dan tak boleh la tinggal salah satu. 

Anda boleh baca tentang kedua-duanya di dalam blog ini. Terlalu banyak diceritakan. Tanya kawan2, pasti mereka akan mengesorkan salah satu antara kedua-dua ini. 

Hubungi saya untuk mendapatkan consultation percuma, dan harga member. 


Whatsapp : 019-6659596
Email : babysmile2u@blogspot.com

0 comments: